Isu Semasa

[Isu Semasa][bleft]

Hiburan

[Hiburan][bsummary]

Dunia

[Dunia][twocolumns]

WASIAT NIK AZIZ ADALAH PETANDA BETAPA TENAT DAN TERDESAKNYA PAS

Gambar ini telah diedit untuk memperbetulkan Nik Aziz

Hari ini ramai pengikut-pengikut PAS menghebahkan gambar yang diupload di page Nik Aziz berikut. 

Dah di akhir usia pun Ustaz Nik Aziz masih berhalusinasi dan masih menghasut orang Islam untuk menentang Negara Islam yang disegani dunia iaitu Malaysia. 

Sejak sebelum Merdeka orang Melayu bersusah payah untuk menjadikan Tanah Melayu sebuah negara Islam yang Merdeka. Buktinya setiap bayi Melayu yang baru lahir ke dunia adalah automatik beragama Islam. Tapi pemimpin parti PAS ini masih buta dan terus mengkhayalkan  pengikut-pengikut mereka dengan gaya hidup politiknya. Baru-baru ini ada pula satu usaha dari Nurul Izzah Naib Presiden PKR untuk membiarkan orang Melayu untuk memilih agama sendiri.

Gaya hidup Rasulullah adalah untuk mengajak manusia mendekati Allah. Tapi gaya hidup Nik Aziz adalah untuk mengajak manusia mengundi PAS dan memusuhi UMNO dan mengkhianati negara Islam Malaysia dengan bersekongkol dengan Parti-Parti Pengkhianat Negara iaitu DAP dan PKR. 

DAP terang-terang telah menanggap Menteri Mentor Singapura iaitu Lee Kuan Yew sebagai idola mereka. Baru-baru ini Singapura telah menolah undi untuk mengiktiraf Palestin sebagai negara pemerhati ke PBB. Dan PAS telah bermati-matian menyokong dan mempertahankan DAP.

Ingatlah. Satu Undi untuk PAS bermakna Satu Undi untuk Menjahanamkan Islam, Negara Islam dan bangsa Melayu.

Allahuakbar..!!!