Isu Semasa

[Isu Semasa][bleft]

Hiburan

[Hiburan][bsummary]

Dunia

[Dunia][twocolumns]

ANDA SETUJU NIK AZIZ MUNAFIK?







JANJI MANIS ULAMA' AKHIR ZAMAN

Pada Mei 2011 dulu, Ulama Agung @Menteri Besar Kelantan janji nak bina Stadium baru bersekali dengan Bandar Baru di sekitarnya untuk Rakyat Kelantan. Masjid yang direkabentuk seperti Masjid Al-Aqsa juga akan dibina di situ. Dan yang paling best lagi, dia janji nak bina stadium khas untuk wanita sahaja. Maksudnya ada dua stadium dia janji nak buat. 

Rakyat Kelantan terutamanya penyokong PAS seronok tidak terkira dan bertepuk tangan pada waktu itu. Ada juga yang bertakbir. Lumrah penyokong PAS.

TAPI.... 

Sampai saat artikel ini ditulis, satu apa pun tak nampak. Bukan saja stadium, lebuhraya tanpa tol dan pelbagai lagi projek pembangunan yang dijanjikan olehnya tidak terbina pun. 





Untuk menggembirakan rakyat Kelantan dan pengikutnya lagi, Ulama Agung ini mungkin akan berjanji pula untuk bina dan lancarkan Satellit ke angkasa lepas pada PRU 13 kali ini pula. Who knows? 

Lupakan saja cerita pasal Ulama Agung ni...



BARU-BARU INI, 

Perdana Menteri Malaysia pergi ke Kelantan dalam siri Jelajah Janji Ditepati, dia berjanji akan bina Stadium baru Red Worrior jika BN diberi mandat. (harap jangan kasi tender kat Raja Bahrin, nanti runtuh lagi macam Stadium Terengganu)

SOALAN:
Antara Janji Ulama Agung Kelantan dengan janji ditepati Perdana Menteri, yang mana satu lebih meyakinkan anda? 

JAWAPAN: 
Sudah tentu yang selalu menepati janji akan lebih diyakini.




layan VIDEO: DENGAR BOLEH, PERCAYA JANGAN

p/s: sampai terbeliak biji mata Husam dok kencing pasal pembinaan Stadium Red Warrior tu. hahaha

boh la weh..!