Isu Semasa

[Isu Semasa][bleft]

Hiburan

[Hiburan][bsummary]

Dunia

[Dunia][twocolumns]

Pemilihan UMNO: Arman Azha terima kekalahan, fokus agenda kukuhkan parti


Bismillahirahmannirahim, Salam Perjuangan.

Alhamdulilah Proses Demokrasi Partl Telah Selesai. Sebagai Seorang Yang Senantiasa Menghormati Proses Demokrasi Dan Keputusan Rasmi Parti Ingin Mengucapkan Jutaaan Tahniah Pada Adik Saya Sdr YB Akmal Saleh Yang Telah Diberikan Mandat Oleh Para Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO.

Saya Juga Ingin Mengucapkan Terima Kasih Pada Calon2 Lain Yang Bertanding Sebagai Sebuah Keluarga Besar UMNO , Sahabat Saya YB Shahar Abdullah Dan Sahabat Saya Sdr Meor Hang Tuah Jaya, Semoga Hubungan Persahabatan Ini Kekal Insyallah.


Saya Juga Ini Ucapkan Jutaaan Terima Kasih Pada Bahagian2 , Sahabat2 Perwakilan , Sahabat Media #HebatkanPemuda , Sahabat2 Media Sosial , Sahabat2 Akar Umbi Yang Telah Berikan Sokongan Sejak Hari Pertama Hingga Kini, Korang Mmg Ibarat Keluarga Perjuangan Saya Dan Pastikan Hubungan SETIABERSAHABAT Ini Berkekalan.

Menang Kalah Itu Adat Dalam Pertandingan Keluarga Besar UMNO dan Jangan Ada Yang Patah Semangat, Ayuh Kita Kembali Bertaut Untuk Kita Perkukuhkan Parti Itu Agenda Utama. Kepentingan Parti Melebihi Kepentingan Individu.

sumber: FB Armand Azha